Ring til os på 75 72 14 80|Kontakt|UK|||
Kurv 0,00 DKK

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Skønhedshuset ApS
Enghavevej 9, 2. sal
7100 Vejle

Direkte: +45 75721480
mail: info@skoenhedshuset.dk

CVR: 37704253


Betaling 
På www.skoenhedshuset.dk kan der betales med Dankort, Visa og MasterCard. 

Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Vi hæver beløbet på betalingskortet, når varen sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. 


Levering 
Vi tilbyder følgende leveringsform:

Postnord - Pris kr. 75,- 
GLS pakkeshop - Pris kr. 65,-

Normalvis afsendes ordre indenfor 1-2 hverdage. Ved længere leveringstid vil du blive kontaktet herom. Bestillinger med flere produkter sendes som udgangspunkt samlet. 


Fri fragt 
Vi tilbyder fri fragt ved udvalgte leveringsformer på alle ordrer med et samlet ordrebeløb på mere end 1000,- danske kroner, inklusive moms. Bemærk venligst, at der i beløbet ikke medregnes levering eller gebyrer. 


Fortrydelsesret 
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på skoenhedshuset.dk 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. 

Meddelelsen skal gives ved at kontakte os via e-mail: info@skoenhedshuset.dk 

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse. 

Bemærk at det ikke gælder som fortrydelse ved blot at nægte modtagelse af varen, du skal give os meddelelse herom. 


Varer undtaget fortrydelsesretten
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. 

Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på. 

Levering af varer, der er specielt fremstillet eller tilpasset efter dit individuelle behov. Dette gælder også såfremt udførelsen, fremstillingen eller tilpasningen er påbegyndt, f.eks. ved tryk og brodering. 

Du mister din fortrydelsesret, hvis: 
Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. 

Du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser eller computersoftware. 

Returnering 
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. 

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen frem til varen er modtaget af Skønhedshuset ApS. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder. 

Vi anbefaler, at varen returneres via et anerkendt fragtfirma og at varen sendes som pakkepost, således at du har mulighed for at spore pakken, hvis der opstår tvivlsspørgsmål omkring modtagelsen. 

Hvis returneringen af varen lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan benyttes, returneres købesummen til det ved varekøbets anvendte betalingskort. 

Ønsker du at returnere en vare, skal du altid vedlægge en kopi af din faktura og sende pakken til: 
Skønhedshuset ApS 
Enghavevej 9, 2. sal 
7100 Vejle 

Varer der returneres pr. efterkrav eller som sendes uden porto, nægtes modtagelse. 

Varens stand, når du returnerer den
Du hæfter kun for forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan altså afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en af vores fysiske butikker. 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

Vurderingen af den handelsmæssige værdi foretages altid af Skønhedshuset ApS. 

For at modtage hele købsbeløbet retur kan du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. 

Du kan afprøve varen, men ikke tage den i egentligt brug. 

Varer der betragtes som brugt, kan ikke ombyttes i vores fysiske butikker, men skal sendes retur til 
Skønhedshuset ApS 
Enghavevej 9, 2. sal 
7100 Vejle

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde, hvor du hæfter for værdiforringelse, fratrækkes denne købsbeløbet inden tilbagebetaling. 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi hele ordrebeløbet, undtaget leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har bedt om anden tilbagebetalingsmetode. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og vurderet den, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 
Skønhedshuset ApS 
Enghavevej 9, 2. sal 
7100 Vejle 

Hvad skal medsendes i returpakken? 
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og/eller fakturaen. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Reklamationsret 
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb. 

Når du handlet på skoenhedshuset.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Læs mere om reklamationsret her: https://www.emaerket.dk/nyheder/2013/3-ting-du-boer-vide-om-reklamationsret

Hvor hurtigt skal jeg reklamere? 
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Ønsker du at sende din reklamation til Skønhedshuset ApS skal du tage kontakt til kundeservice på info@skoenhedshuset.dk først. Reklamationer sendes til Skønhedshuset ApS 

Varen sendes til: 
Skønhedshuset ApS 
Enghavevej 9, 2. sal 
7100 Vejle 

Når du returnerer varen, bedes du, så detaljeret som muligt, oplyse, hvad problemet er. 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. 

Persondatapolitik 
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: 
Navn 
Adresse 
Telefonnummer 
E-mailadresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Skønhedshuset ApS og opbevares i fem år fra seneste køb, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. 

Direktøren og personalet hos Skønhedshuset har adgang til de, om dig, registrerede oplysninger. 

Den dataansvarlige på Skønhedshuset er Skønhedshuset ApS, Enghavevej 9, 2. sal, 7100 Vejle CPR Nr. 37704253 

Oplysninger afgivet til Skønhedshuset videregives eller sælges aldrig til tredjemand og vi registrerer aldrig personfølsomme oplysninger. 

Som registreret hos Skønhedshuset ApS, Enghavevej 9, 2. sal, 7100 Vejle har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@skoenhedshuset.dk

Klageadgang 
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på +45 75721480 (mandag-fredag 9-12) eller info@skoenhedshuset.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Se mere her https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=DA

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Skønhedshuset tager til enhver tid forbehold for force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører. 

Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende 
Der gælder de samme salgsbetingelser, som for forbrugere, dog med følgende korrektioner: 

Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende. 

Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber ny reklamationsperiode. 

Skønhedshuset ApS beholder ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er betalt. 

Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet, påhviler kunden. 

Der på løber renter fra forfaldsdatoen med 2% pr. påbegyndt måned.

Luk Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere